Ateliér Mozaika s.r.o.
 
 
 
 
Asistentka, vhodné při studiu
Hledáme zodpovědnou, pracovitou a komunikativní asistentku do kanceláře ateliéru, který pořádá výtvarné kurzy po celé ČR.

Náplň práce:

- administrativa.
- komunikace se zákazníky (telefon + maily).
- komunikace s lektory, vytváření účastnických přehledů.
- organizační práce (zajišťování prostor pro výuku + občerstvení).
- příprava podkladů pro účetní, příjem faktur, realizace plateb.
- objednávání pomůcek pro lektory.
- správa webu (aktualizace, fotky, inzerce, komunikace a správa sociálních sítí)

Požadujeme:

- pracovní doba 3 dny v týdnu / cca 30 hodin.
- organizační schopnosti.
- smysl pro pečlivost a pořádek.
- velmi dobrá znalost Microsoft office (word, excel).
- technické schopnosti (správa webu, úprava fotek, práce v google atd.).
- absolutní spolehlivost.

Nabízíme:
- nástupní plat CZK 100,-/ hod ( pracovní doba je i během letních prázdnin ).
- osobní ohodnocení CZK 20,-/ hod jako odměna za dobře odvedenou práci (po zaučení cca 3 měsíců).
- možnost práce z domova "home office" (po zaučení, 50% času pracovní náplně)
- mobilní telefon k dispozici s neomezeným voláním i pro soukromé účely.

V případě zájmu zasílejte CV spolu s motivačním dopisem a včetně osobní fotografie na info@ateliermozaika.cz