PRÁCE HOME OFFICE
 
 
 
 
Specialista zákaznického centra Brno
STUDENT AGENCY, k.s.

Chcete být prvním hlasem, který uslyší naši klienti? Máte malé nebo velké zkušenosti s komunikací s klienty? Chcete pracovat v zákaznickém centru, které vyřizuje dotazy klientů týkající se cestování? Přijďte k nám a staňte se členem stabilního týmu. Hledáme kolegu/kolegyni, který rád komunikuje po telefonu a bude s klienty řešit odpovědi na dotazy k provozu našich žlutých autobusů a vlaků.

Vaší naplí práce bude:

  • vyřizovat telefonické a e-mailové dotazy klientů týkajících se autobusové a vlakové dopravy REGIOJET, ale částečně i dalších služeb STUDENT AGENCY
  • pracovat s interními aplikacemi a systémy
  • být zákazníkům poradcem v jejich otázkách k cestování
  • podílet se na dalších administrativních činnostech zákaznického centra

 

Hledáme toho, kdo:

  • rád pomáhá zákazníkům a nalézá řešení jejich otázek
  • hledá různorodou a dynamickou práci v mladém týmu
  • má schopnost naslouchat a vcítit se do druhých
  • dokáže pohotově reagovat na zákaznická přání a kvalitně předávat informace
  • se dorozumí s anglicky hovořícím klientem
  • nabízí určitou časovou flexibilitu

 

Vidíte se na této pozici? Pak Vám nabízíme:

  • plné zaškolení a průběžné vzdělávání v oblasti komunikace i dopravy
  • práci v samotném srdci Brna, v historické budově Domu pánů z Lipé na náměstí Svobody
  • zázemí velké české dopravní společnosti s orientací na zákazníka
  • odpovídající mzdové ohodnocení a širokou škálu benefitů (stravenky v hodnotě 100 Kč, kafeterie, dny volna navíc, slevy na produkty, firemní akce aj.)
  • možnost získat nové zkušenosti a odborné znalosti
  • samostatnou a zodpovědnou práci v přátelském týmu
  • možnost práce krátký/dlouhý týden - 12h směny
  • možnost práce na 8h směny
  • možnost práce na zkrácený úvazek 4h směny
  • kariérní růst v rámci týmu i celé firmy, rozsáhlé možnosti uplatnění
  • nástup ihned nebo podle domluvy