M-SOR s.r.o.
 
 
 
 
Koordinátor backoffice (kanceláře)
Do našeho týmu superhrdinů hledáme koordinátora backoffice, který miluje organizaci, pořádek a má smysl pro detaily. Pozice není obchodní.

Náplní práce bude organizace chodu naší kanceláře v centru Hradce Králové, příprava podkladů a administrativy, komunikace s celým týmem a jeho organizace, hlídání termínů a schůzek a koordinace kurzů.

Koho hledáme:

  • Perfektní organizační schopnosti
  • Zodpovědný přístup k práci
  • Smysl pro systém a pořádek
  • Pečlivost, samostatnost a spolehlivost
  • Práce s PC (MS Office, Gmail)

Nabízíme:

  • Pracovní i osobní rozvoj za plné podpory našeho týmu, velká možnost růstu,
  • Věříme, že máme mít svobodu, dáváme tedy volnou pracovní dobu (Nic se neděje pokud občas přijdeš o 2h později nebo odejdeš dřív)
  • Možnost homeoffice
  • Plat od 25 000 + motivační ohodnocení navázané na výsledky
  • Dostaneš super příležitost rozjíždět i dotahovat různé zajímavé projekty
  • U nás budeš opravdu zachraňovat životy