Zásilkovna s.r.o.
 
 
 
 
Asistentka prodeje pro pobočku v Hradci Králové
komunikace s koncovými zákazníky, odesilateli, přepravci a dalšími institucemi samostatné řešení problémových situací se zásilkami či službami aktivní prodej nabízených produktů příjem a výdej zásilek práce na pokladně s hotovostí

Požadujeme:

  • středoškolské, nebo odborné vyučení s maturitou
  • velmi dobré komunikační dovednosti a prozákaznický přístup
  • týmového hráče, schopného plnit několik úkolů najednou
  • čistý trestní rejstřík
  • základní znalost práce na PC
  • pečlivost, spolehlivost a zodpovědnost
  • reprezentativní a příjemné vystupování
  • samostatnost, iniciativu

Nabízíme:

  • odpovídající mzdové ohodnocení
  • smlouvu na HPP
  • mladý kolektiv
  • pracovní prostředí v lokalitě Hradce Králové
  • pracovní doba Po-Pá 10.00-18.00hod.
  • nástup ihned

V případě zájmu nám zašlete svůj životopis a motivační dopis. Těšíme se na případnou spolupráci.