Zásilkovna s.r.o.
 
 
 
 
Osobní asistentka Simony Kijonkové
Zásilkovna s.r.o. Vám nabízí zázemí rostoucí moderní společnosti, jedničky na českém trhu v počtu výdejních míst v nejrychleji se rozvíjejícím segmentu online prodeje. Zajišťujeme vlastní přepravu zboží pro e-shopy na naše výdejní místa.

Otevřete se novým zkušenostem. Získejte pracovní příležitost v české výjimečné, inovativní společnosti.

Staň se pravou rukou zakladatelky a majitelky české společnosti Zásilkovna Simony Kijonkové. Abyste ji lépe poznali, mrkněte na video (https://bit.ly/2OG1MrA).

Co bude Vaší náplní práce?

  • Sjednávání, příprava a organizace pracovních schůzek, konferencí a přednášek
  • Rezervace letenek, hotelů a dalších prostor
  • Zodpovědnost za správu kalendáře
  • Komunikace s klienty a kolegy z jiných oddělení
  • Výpomoc s osobními záležitostmi
  • Úzká spolupráce s vedením společnosti v několika zemích
  • Účast na jednání a poradách, pořizování zápisů

Co od Vás očekáváme?

  • Energii a dynamičnost, kterou dobře zapadne do našeho týmu
  • Pozitivní přístup ke změnám a inovacím, které se u nás odehrávají na denní bázi
  • Pečlivost, samostatnost, schopnost poradit si v každé situaci
  • Ochotu přijmout plnou zodpovědnost za svou práci a svěřené projekty
  • Reprezentativní vystupování
  • Komunikativnost, flexibilitu
  • Řidičský průkaz skupiny B (aktivní řidič)
  • Schopnost pokročilé uživatelské práce s PC (MS Office samozřejmostí)
  • SŠ vzdělání s maturitou

Co vám můžeme nabídnout a čím Vám udělat radost?

  • Skvělý pocit z dobře odvedené práce, a to není málo
  • Přátelský tým, který dokáže Vaší práci ocenit
  • Práci na HPP
  • Stravenky 100/Kč den, plně hrazené zaměstnavatelem
  • Notebook, mobilní telefon
  • Jazykové kurzy
  • Firemní akce
  • Flexibilní pracovní doba
  • Zcela nové kancelářské prostory u metra Českomoravská

Nástup ihned

Pokud do toho chcete jít, neváhejte a pošlete nám svůj životopis.