Práce pro lepší BUDOUCNOST
 
 
 
 
BACK OFFICE MANAŽER/-KA
DERS s. r. o.

Náplň práce:
komunikace a jednání s klienty a dodavateli, bankami, úřady, administrativní podpora řízení společnosti, příprava obchodních dokumentů (smlouvy o dílo, licenční smlouvy, servisní smlouvy), příprava nabídek k veřejným zakázkám včetně zajištění a zpracování všech podkladů dle zadávací dokumentace, fakturace klientům, zpracování došlých faktur, správa rozpočtu, sledování stavu ekonomiky společnosti, realizace nákupů, příprava a organizace pracovních akcí pro klienty (konference, školení), správa a údržba budov, vozového parku, personalistika - příprava pracovních smluv a vše co souvisí s nástupem nového zaměstnance, zajištění provozu společnosti z hlediska realizace zákonných požadavků a komunikace se státními autoritami


Požadujeme:

  • výborná znalost českého jazyka, základy ekonomiky, účetnictví, pokročilá znalost práce s word, excel, powerpoint, časová flexibilita, odolnost vůči stresu, ochota učit se novému,
  • orientace v těchto oblastech:
  • zákon č. 134/2016 Sb., o zadávání veřejných zakázek v platném znění
  • zákon č. 340/2015 Sb., zákon o registru smluv
  • zákon č. 89/2012 Sb., občanský zákoník
  • zákon č. 90/2012 Sb., o obchodních korporacích
  • zákon č. 121/2000 Sb., autorský zákon
  • zákon č. 262/2006 Sb., zákoník práce
  • zaslat motivační dopis + životopis+ praxe + reference



Nabízíme:

  • pružná pracovní doba, stravenky, příspěvek na penzijní pojištění, týden dovolené navíc, mladý kolektiv, firemní akce, občerstvení na pracovišti
  • DERS s. r. o. - 001, Polákova 737/1, 50002 Hradec Králové 2