ACTPRO s.r.o.
 
 
 
 
PROJEKTOVÝ KOORDINÁTOR
Zajímá tě agenda veřejných zakázek v oblasti interaktivních expozic a výstav? Baví tě vytváření harmonogramu projektu a dohled nad realizací zakázek a vše, co je s tím spojené, každodenní komunikace s partnery? Tak právě tebe hledáme.

Jaký je náš tým?

V kanceláři se staráme o veškeré budoucí zakázky a aktivity společnosti. Jsme v kontaktu se zadavateli, externími dodavateli, plánujeme projekty a tvoříme zadání pro výrobu. Řešíme potřeby spolupracovníků, připravujeme porady a školíme se navzájem. V partě si snažíme pomáhat a udržovat dobré vztahy, být flexibilní a učit se nové od kolegů.

Co bude náplní práce?

  • Agenda veřejných zakázek v ČR, administrativní zpracování dokumentace pro účast ve veřejných zakázkách dle Zákona 134/2016 Sb. o veřejných zakázkách, znalost NEN výhodou
  • administrativa spojená s evidováním obchodních případů od nabídek, přes kupní smlouvy, až po objednávky zboží i v zahraničí a vystavování faktur
  • vytváření harmonogramu projektu, nacenění nabídek
  • dohled nad realizací zakázek a plnění termínů dodávek
  • každodenní komunikace s partnery, vedení jednání se zadavateli a dodavateli organizace
  • vedení evidencí a přehledů, metodická činnost, vytváření analýz a statistik
  • administrativní podpora spojená s fungováním společnosti

Na jakých dovednostech a znalostech nám záleží?

  • minimálně SŠ vzdělání, VŠ technického nebo ekonomického zaměření výhodou
  • pečlivost, zodpovědnost, samostatnost, časová flexibilita, vysoké pracovní nasazení
  • znalost AJ výhodou
  • ochota se učit novým věcem, dynamická a proaktivní osobnost
  • uživatelská znalost MS Office

Co umíme nabídnout?

  • práce v rodinném, dynamickém kolektivu
  • různorodou a odpovědnou manažerskou práci v rostoucí firmě se zakázkami po celé republice
  • možnost dalšího odborného a osobního rozvoje
  • zaměstnanecké benefity, bonusy/ prémie, firemní akce, občerstvení na pracovišti
  • možnost nástupu ihned