Občanům s.r.o.
 
 
 
 
Asistentka manažera do Zlína
DO NAŠEHO TÝMU HLEDÁME NOVÉHO ČLOVĚKA NA POZICI ASISTENTKA MANAŽERA. JSTE KOMUNIKATIVNÍ, MÁTE DOBRÉ PREZENTAČNÍ A ORGANIZAČNÍ DOVEDNOSTI? CHCETE BÝT SOUČÁSTÍ ÚSPĚŠNÉ FIRMY A MÍT JISTOTU? V TOM PŘÍPADĚ SE NÁM NEVÁHEJTE OZVAT. MOŽNÁ HLEDÁME PRÁVĚ VÁS!

Náplň práce

  • organizační zajištění chodu a provozu kanceláře
  • administrativní činnost spojená s chodem kanceláře
  • komunikace s klienty, zpracování telefonních hovorů a e-mailové pošty

Požadavky

  • výborné komunikační a prezentační dovednosti
  • vysoké pracovní nasazení
  • spolehlivost, samostatnost, flexibilitu
  • uživatelská práce na PC (kancelářský software, práce na internetu, MS Office, apod.)
  • trestní bezúhonnost

Nabízíme

  • silné zázemí úspěšné firmy
  • práce na HPP
  • příjemné pracovní prostředí
  • individuální podpora ze strany manažera pobočky
  • teambuldingové akce
  • nástup ihned nebo dle dohody