Zásilkovna s.r.o.
 
 
 
 
Projektový management a zákaznický servis
Zásilkovna vznikla před 8 lety jako technologický start-up. A přestože už dávno nejsme start-up, jsme super cool tým a míříme stále výš. Stáváme se technologickou firmou, která udává trendy nejen v ČR, ale v rámci celé EU.

Tvůj profil:

  • výborná znalost německého a českého jazyka (slovem i písmem)
  • znalost anglického jazyka (mírně pokročilá)
  • schopnost zachovat profesionální přístup se zákazníky za každé situace
  • schopnost reagovat na různé typy charakteru
  • organizační schopnosti, chuť učit se novému, pozitivní přístup k řešení problémů
  • schopnost multitaskingu, nastavení priorit a efektivní využití času

Tvoje mise:

  • komunikace se zákazníky (přes email, telefon), navrhnutí řešení problémů, monitoring požadavků, následná archivace komunikace se zákazníky, práce s klientskými účty a zakládání dokumentů
  • vyřešení požadavků v úzké spolupráci s obchodním a finančním oddělením
  • komunikace s dopravními společnostmi
  • podpora interních projektů

Tvoje benefity:

  • částečný úvazek (20h/týden)
  • zajímavá práce v rychle rostoucí firmě
  • odpovídající mzdové ohodnocení
  • pravidelné firemní akce
  • další benefity – stravenky, mobilní telefon, notebook etc.

Pokud máte o tuto pozici zájem pošlete nám Váš životopis. Budeme se těšit na osobní setkání.