AD EMPLOYMENT s.r.o.
 
 
 
 
HR Assistant
Máte praxi na pozici recepční výrobní společnosti? Chcete pracovat v mezinárodní firmě s přátelským týmem. Nabízíme pestrou pracovní náplň. Zašlete nám svůj životopis. Ozveme se obratem.

Požadavky:

  • VŠ, SŠ s maturitou,
  • AJ slovem i písmem,
  • praxe v oblasti personální a administrativní činnosti,
  • organizační schopnosti /preciznost při plnění úkolů,
  • základní orientace v oblasti pracovního práva,
  • důvěryhodnost, úsilí o výsledky, vzdělávání se, vztahy se spolupracovníky, komunikační dovednosti.

Nabídka:

  • Pestrá pracovní náplň,
  • zázemí v nadnárodní společnosti s dlouholetou tradicí,
  • práci v profesionálním týmu,
  • vzdělávací a jazykové kurzy,
  • dobré finanční ohodnocení,
  • 5 týdnů dovolené,
  • další zaměstnanecké benefity.

Pracovní náplň:

  • Objednávky kancelářského materiálu a koordinace jeho dodávek,
  • koordinuje a realizuje výběrová řízení na pracovní pozice přímých zaměstnanců,
  • připravuje kompletní pracovně právní dokumentaci pro nově nastupující pracovníky,
  • zadává a spravuje data v SW přímých zaměstnanců.
  • Zajišťuje administrativně-provozní záležitosti související s chodem firmy a recepce,
  • koordinuje služební cesty zaměstnanců (ubytování, letenky, taxi),
  • zajišťuje hostitelské zázemí a servis pro návštěvy (ubytování, občerstvení, doprava),
  • Vytváří objednávky v interním systému,
  • kontrola dodávek úklidových prostředků,
  • Odesílá a eviduje firemní korespondenci,
  • Poskytuje administrativní podporu pro HR Managera a Plant Managera,
  • zpracovává a vydává interní firemní zpravodaj,
  • aktualizuje data na informačních tabulích a HR nástěnkách,
  • plní denní úkoly zadávané svým nadřízeným,
  • zodpovídá za dodržování zásad BOZP a PO.