PRÁCE HOME OFFICE
 
 
 
 
Specialista prodeje
innogy Zákaznické služby, s.r.o.

Co u nás budete dělat?

  • telefonicky kontaktovat pouze naše zákazníky
  • nabízet a prodávat zákazníkovi naše služby/produkty přímo na míru na základě zjištěných informací, řešit s nimi nastavení jejich služeb a zjišťovat jejich spokojenost
  • pracovat se systémem, kam je potřeba všechny informace zadat
  • pravidelně se scházet s týmem a vedoucím, pracovat na sobě a zároveň sdílet své podněty ke zlepšení

 

Hledáme právě vás, pokud:

  • jste nadšený prodejce, nebo máte chuť se vše naučit
  • pracujete rádi, s nadšením a energií
  • ovládáte práci na počítači
  • máte tah na branku a vidíte za sebou rádi konkrétní výsledky
  • oceňujete samostatnou práci, u které se toho dost naučíte
  • Vás nebaví chodit si do práce pro fixní mzdu, ale chcete nadstandardní výdělky

 

Co vám nabízíme?

  • po zaškolení možnost práce z domu v režimu home office. Stačí, když jednou za dva týdny přijedete za kolegy a vedoucím týmu na pracoviště na ul. Vodní 4067 ve Zlíně,
  • pracovní poměr přímo v innogy, a to se všemi benefity od prvního dne nástupu,
  • nástupní fixní mzdu ve výši 18 000 Kč,
  • 40% variabilní složku mzdy na základě Vašeho pracovního výkonu. Ti nejlepší si pravidelně odnáší na provizích více než 20.000,- Kč,
  • plně hrazené vstupní školení, kde Vás naučíme pracovat v systému a vytvořit služby/produkty zákazníkovi na míru,
  • průběžné workshopy a podporu pro další rozvoj,
  • připravený pro Vás máme kariérní růst prostřednictvím nastavených kariérních cest,
  • práce pouze od pondělí do pátku, víkendy máte volné a směny jsou plánovány předem,
  • pracovní dobu 37,5 hodin za týden,
  • odměnu za doporučení nového kolegy na naše otevřené pozice.