PRÁCE HOME OFFICE
 
 
 
 
Koordinátor pro pomoc v domácnosti
Europ Assistance s.r.o.

Koordinátor pro pomoc v domácnosti - práce z domova

1. Co obnáší práce koordinátora?

Budete pomáhat našim klientům v nouzových situacích v domácnosti.

Tato pomoc se týká např. poskytování poradenství a zabezpečení služeb instalatérů, elektrikářů, topenářů, plynařů, sklenářů či zámečníků, pomoc při poruše domácích elektrospotřebičů či při spotřebitelských sporech a dalších otázkách týkajících se bydlení našich klientů. Budete mít na starosti telefonickou a emailovou komunikaci s klienty a také s našimi smluvními partnery, kteří zajišťují potřebný servis klientům na místě

2. V jakých případech se na nás klienti obrací?

Situace to mohou být různé, např. pokud vytopí souseda, zabouchnou si doma klíče či upustí notebook na zem a další podobné události.

3. Co je na nás fajn?

· Nabízíme práci z pohodlí domova

· Jsme dynamická a stabilní společnosti

· Nabízíme smysluplnou a nestereotypní práci

· Možnost vzdělávání a kariérního růstu

· Mentor, který Vás naučí vše potřebné

· Přátelský kolektiv

· Široká škálu benefitů (MultiSport karta, stravenky, …)

· Nejsme žádný telemarketing, pomáháme klientům, kteří se ocitli v tíživé situaci!

4. Jaký by měl být vhodný kandidát?

· Chce pracovat z pohodlí domova, je studentem či mamkou na mateřské či rodičovské dovolené nebo proste jen hledá práci, kterou může vykonávat z pohodlí domova

· Má minimálně 20 hodin volného času

· Komunikativní, ale zároveň trpělivý a ochotný naslouchat

· Svědomitý

· Empatický a pozitivně naladěný

· Týmový hráč

· Uvažující v souvislostech a zdravým selským rozumem

· Operativní a rozhodný typ schopný řešit zapeklité situace a vybrat vhodnou variantu jejich řešení

Praha Nusle