Leo Express Global a.s.
 
 
 
 
Specialista zákaznické podpory – Bohumín
Hravě zvládáš více věcí najednou a pozitivní komunikace s lidmi Ti dělá radost? Volné sedadlo, které na Tebe u nás čeká, je pozice Specialista zákaznické podpory.

NA ČEM BUDEŠ U NÁS PRACOVAT?

  • Naši cestující Tě budou kontaktovat, když si nebudou s něčím vědět rady. Prostřednictvím telefonu a emailu budeš odpovídat na jejich otázky spojené s cestováním a našich dalších služeb.
  • Budeš naší spojkou, co se týče spolupráce s palubním personálem, dispečery, pokladnami LE a smluvními prodejci.
  • Tvým úkolem bude poskytování informací a řešení podnětů našich zákazníků.
  • Také budeš pomáhat zákazníkům řešit jejich reklamace u naší společnosti.
  • Nejsme klasické call centrum, jsme otevření Vašim návrhům na změny, vylepšení a přání. 

O TOBĚ

  • Rádi přijmeme energického, kreativního člověka, který nám pomůže posunout náš tým zase o něco dál.
  • Máš minimálně SŠ vzdělání s maturitou.
  • Můžeš se pochlubit plynulou znalostí češtiny slovem i písmem.
  • Dokážeš vést telefonní hovor a písemnou komunikaci v angličtině i polštině a dokážeš rychle reagovat v těchto jazycích.
  • Už od malička jsi upovídaný a vynikáš v komunikačních schopnostech.
  • Jsi zodpovědný/á a rád se učíš novým věcem.
  • Máš v sobě pro-zákaznický přístup.
  • Orientuješ se v MS Office (Word, Outlook,Excel)
  • Pokud máš zkušenosti z call centra, bude To pro Tebe velká výhoda.

NA CO SE U NÁS MŮŽEŠ TĚŠIT?

  • Kolem sebe budeš mít partu kolegů, co Ti vždy rádi poradí
  • Každý den u nás v LE Tě posune ve Tvém rozvoji o kousek dál
  • Čeká na Tebe počáteční zaškolení a práce na směny (krátký-dlouhý týden, dvanáctihodinové denní směny)
  • Budeš pracovat pro firmu, která mění trh osobní přepravy
  • Můžeš se kochat krajinou z našich vlaků a autobusů zdarma
  • Pořádáme různé brainstormingové a teambuildingové akce mimo office
  • Náborový příspěvek 15 tis. Kč po uplynutí zkušební doby