HyperMedia, a.s.
 
 
 
 
Recepční/specialista zákaznické péče
Tato nová nabídka tě určitě nadchne. :-) Spojili jsme dvě pozice, z každé vzali něco a vytvořili ti tak místo na míru. Dostaneš příležitost dělat velmi různorodou práci, která pro tebe rozhodně nebude stereotypní.

Jak bychom si tě představovali?

  • SŠ vzdělání ukončené maturitou.
  • Zkušenost na "customer care" pozici výhodou
  • Dobrá znalost práce na PC.
  • Výborné organizační schopnosti.
  • Komunikativní, příjemnou a pro-zákaznicky orientovanou osobu
  • Proaktivní přístup k práci.
  • Samostatnost a smysl pro odpovědnost.
  • Odolnost proti mírnému stresu

Co bude tvou náplní práce?

  • Kompletní administrativní podpora portálu HyperSlevy.cz.
  • Telefonický a emailový kontakt nejen s partnery, ale i koncovými zákazníky.
  • Práce v interním systému.
  • Komunikace napříč celou společností.
  • Spolupráce s adminkami, obchodníky, team leaderem
  • Zpracování došlých objednávek zboží a jejich případná expedice + s tím spojená obchůzka pošty.
  • Přijímání návštěv (klienti, obchodní partneři atd.).
  • Přijímání a zpracování došlé dokumentace, telefonátů či došlé pošty od klientů.
  • Administrativní podpora – kurýr, zajištění občerstvení pro návštěvy a zaměstnance, objednávání kancelářských potřeb apod.
  • Záskok za Office manažerku v případě její nepřítomnosti, kdy budeš zodpovídat také za asistenci přímo výkonnému řediteli.

Čím tě za to odměníme?

  • Pěkné pracovní prostředí v nově zrekonstruovaných kancelářích.
  • Práce v přátelském a rozvíjejícím se kolektivu.
  • Pracovní poměr na dobu neurčitou.
  • Motivační finanční ohodnocení.
  • Benefity v podobě Cafeteria systému – v hodnotě 18.000 Kč/ rok (vstupenky na kulturu a výstavy, cestování, gastro, fitness nebo wellness).
  • Relax zóna, letní terasa, káva a pitný režim zdarma, firemní akce a teambuildingy.
  • Pro sportovce příspěvek na MultiSport kartu.
  • SickDays.
  • Částečně pružná pracovní doba.

Nástup IHNED