Ivana Štěrbová, DiS.
 
 
 
 
Vedoucí Call centra
Máš zkušenosti z call centra? Baví tě motivovat lidi k dosažení společných cílů? Čekáš na příležitost, která oživí tvůj pracovní život a dá mu drive? Máme pro tebe výzvu! Rozšiřujeme svůj tým a budujeme nové call centrum v severních Čechách.

Jsme Waterlogic CZ a máme super produkt! Pomocí našich výdejníků na vodu, které jsou špička na světovém trhu, poskytujeme nadstandartní pitný režim ve firmách po celé České republice. Ve spouště firem se dnes ještě pořád pije z barelu nebo se dovážejí plastové lahve. Naše poslání je využít zdroj vody přímo v na místě, upravit ho do nejvyšší kvality a zamezit zbytečnému dovážení vody odjinud. Tvým úkolem a úkolem celého call centra bude podpora obchodníků. Jedná se o domlouvání schůzek s firmami, kterým můžeme pomoct vyřešit zajištění pitného režimu.

Proč do toho jít?

  • budeš si moci postavit vlastní tým, což je sen každého leadera
  • bude se podílet na tvorbě procesů a fungování call centra, včetně výběru lokality
  • velmi zajímavé motivační ohodnocení za práci svou i za lidi v týmu
  • vyděláš si mezi 30 a 50 tis. Kč
  • stabilní zaměstnání s dlouhodobou perspektivou, možnost i práce na ŽL
  • v neposlední řadě skvělá voda na pracovišti 

Nic není zadarmo! Co je pro nás důležité?

  • minimálně 2 roky praxe aktivního navolávání v call centru
  • minimálně 1 rok vedení týmu v call centru
  • praxe v B2B je velkou výhodou
  • charismatickou osobnost, přirozenou autorita
  • dobré prezentační dovednosti
  • práce s počítačem a excelem podmínkou 
  • přijímání zpětné vazby
  • orientace na výsledky, umět hledat řešení
  • bez vady řeči
  • chuť a drive rozjet nový projekt