PRÁCE HOME OFFICE
 
 
 
 
Asistent/ka v administrativě
Grafton Recruitment

Práve hledáme nadšené uchazeče na pozici asistentů/asistentek do různých mezinárodních společností!
Pokud Tě baví administrativa, umíš dobře anglicky a ovládáš balíček MS Office, hledáme právě Tebe!:)

Neváhej a zašli své CV v českém a anglickém jazyce!

a co bude náplní práce asistenta/asistentky v administrativě?

  • Zpracování klientské dokumentace
  • Organizování meetingů, rezervace zasedacích místností
  • Vyřizování objednávek
  • Zajištění hadkého chodu kanceláře
  • Zajištění letenek, zahraničních cest
  • A mnoho dalšího!


Lokalita: Praha
Mzda: dle zkušeností :)
Nástup: dohodou

POŽADAVKY

  • Velmi dobrá znalost angličtiny (budeš ji využívat každý den)
  • Pokročilá znalost MS Office (měl/a bys sis poradit i s kontigenční tabulkou)
  • Výborné komunikační dovednosti (denně budeš v kontatku se zajímavými lidmi)
  • Vysoké pracovní nasazení (budeš řešit všemožné úkoly)
  • Předchozí zkušenost v administrativě velikou výhodou :)


BENEFITY

  • 5 týdnů dovolené
  • Sick days
  • jazykové kurzy
  • Možnost Home Office
  • Firemní akce
  • Multisport