PRÁCE HOME OFFICE
 
 
 
 
Administrativní podpora pro oddělení salesu
Randstad s.r.o.

Hledáme pracovníka/pracovnici pro nákupní oddělení velkého světového výrobce cukrovinek na part-time


Pracovní náplň:

  • Administrativní podpora týmu
  • Kontrola a evidence dokumentů
  • Reporting
  • Příprava podkladů
  • Komunikace s obchodními zástupci a napříč odděleními
  • Pomoc při přípravě sales meetingů

Časová náročnost:

  • odhad 4 hodiny denně, čas flexibilní -dle domluvy(ideálně pokrýt pracovní dobu závodů – může být např 2 celé dny + 1 půl den, nebo 4 hodiny denně dopoledne nebo odpoledne, max do 16 hodin)

Co od vás očekáváme

  • znalost komunikace v AJ, práci na PC, flexibilnost, spolehlivost

Co vám nabízíme

  • flexibilní pracovní dobu, možnost částečné práce z domova, po odpracování 3 hodin stravenky ve výši 110Kč
  • Praha 8