ACE Consulting, s.r.o.
SUPERVIZOR/KA ZÁKAZNICKÉHO CENTRA
Naším klientem je významná německá společnost s mezinárodním zastoupením. Je zaměřena na výrobu a prodej kvalitních domácích spotřebičů. V týmu této společnosti se nabízí pozice pro týmového a komunikativního kandidáta.
Na této pozici Vás čeká:
- mít přehled o náplni práce operátorek call centra (komunikace se zákazníky na pasivní lince, administrace kupních smluv, práce v informačním systému aj.);
- pravidelná supervize týmu a poskytování zpětné vazby;
- kontrola dodržování stanovených postupů, procesů a směrnic;
- zpracování reportů, sledování prodejů a s tím spjatá administrativa;
- spolupráce napříč celou společností;
- účast na mezinárodních projektech s centrálou.
Jaké znalosti a dovednosti byste měli mít:
- VŠ/SŠ vzdělání;
- relevantní zkušenosti na obdobné pozici (administrativa, zákaznické centrum);
- dobrou znalost AJ;
- pokročilou práci s MS Office a celkově na PC;
- komunikační a organizační schopnost;
- týmového ducha.
Co Vám můžeme nabídnout?
Máte skvělou příležitost stát se leadrem veselého týmu v zázemí silné a stabilní mezinárodní značky s dlouholetou tradicí. Budete mít možnost profesního a osobního růstu a dostanete se i zajímavému balíčku zaměstnaneckých benefitů.
Těšíme se na Váš zájem a strukturovaný životopis.