ACE Consulting, s.r.o.
 
 
 
 
SUPERVIZOR/KA ZÁKAZNICKÉHO CENTRA
Naším klientem je významná německá společnost s mezinárodním zastoupením. Je zaměřena na výrobu a prodej kvalitních domácích spotřebičů. V týmu této společnosti se nabízí pozice pro týmového a komunikativního kandidáta.

Na této pozici Vás čeká:

  • mít přehled o náplni práce operátorek call centra (komunikace se zákazníky na pasivní lince, administrace kupních smluv, práce v informačním systému aj.);
  • pravidelná supervize týmu a poskytování zpětné vazby;
  • kontrola dodržování stanovených postupů, procesů a směrnic;
  • zpracování reportů, sledování prodejů a s tím spjatá administrativa;
  • spolupráce napříč celou společností;
  • účast na mezinárodních projektech s centrálou.


Jaké znalosti a dovednosti byste měli mít:

  • VŠ/SŠ vzdělání;
  • relevantní zkušenosti na obdobné pozici (administrativa, zákaznické centrum);
  • dobrou znalost AJ;
  • pokročilou práci s MS Office a celkově na PC;
  • komunikační a organizační schopnost;
  • týmového ducha.

 

Co Vám můžeme nabídnout?

Máte skvělou příležitost stát se leadrem veselého týmu v zázemí silné a stabilní mezinárodní značky s dlouholetou tradicí. Budete mít možnost profesního a osobního růstu a dostanete se i zajímavému balíčku zaměstnaneckých benefitů.

Těšíme se na Váš zájem a strukturovaný životopis.