Kytary.cz
 
 
 
 
SPECIALISTA PODPORY ZÁKAZNÍKŮ S ITALŠTINOU
Rosteme každým dnem a chceme v tom i nadále pokračovat. Za našimi úspěchy stojí nejen naši zákazníci, ale také naši kolegové. Právě proto hledáme novou posilu na oddělení Zákaznické podpory pro italský trh.

JAKÝ BY MĚL BÝT NÁŠ BUDOUCÍ KOLEGA?

  • nebojí se mluvit
  • je hudebním nadšencem (nemusíš aktivně hrát)
  • domluví se česky (abychom si všichni rozuměli)
  • domluví se anglicky a italský (protože se budeš starat o naše italské zákazníky)
  • má zákazníka vždy na 1.místě

JAKÝ JE NÁŠ TÝM ZÁKAZNICKÉ PODPORY?

  • celou zákaznickou podporu má pod křídly zkušený šéf Jarda
  • má 10 členů - 7 mužů a 3 ženy
  • kope za jeden tým, má stejný cíl, a to spokojeného zákazníka
  • sedí v jedné kanceláří
  • miluje hudbu všeho druhu
  • nemusí znát na každou otázku odpověď, máme v kytarách spoustu odborníků, kteří i odbornou otázku rádi zodpoví

CO BY BYLA TVOJE HLAVNÍ ROLE?

  • aby každý zákazník znal odpověď na svou otázku
  • péče o náš italský trh a s tím i související překlady, spolupráce s marketingem
  • komunikace se zákazníky přes e-mail, telefon, chat či Facebook
  • řešit podněty ze zpětné vazby od našich zákazníků
  • postarání se o naší pasivní zákaznickou linku (nejsme call centrum, nezvedáme jeden hovor za druhým :-))
  • o zákazníky staráme PO-PÁ 9-20 a SO-NE 10-17 (jen se neboj, nebudeš v práci od nevidím do nevidím, směny si uzpůsobujeme a máme možnost pracovat i z domova, je nás na to víc