VELKÁ PECKA s.r.o.
 
 
 
 
Specialista zákaznické péče
Spokojenost našich zákazníků je pro nás to nejdůležitější, a proto se snažíme plnit všechna jejich přání. Máš chuť se připojit do našeho týmu zákaznické podpory a starat se o naše zákazníky. Jdeš do toho s námi? Tak neváhej a napiš nám.

Co bude tvým denním rohlíkem?

  • Vyslechnout si požadavky našich zákazníků a umět jim pomoci nebo poradit.
  • Upravovat a vyřizovat jejich objednávky.
  • Přijímat pochvalu i kritiku a tu následně předávat do správných rukou.
  • Reagovat na příspěvky našich zákazníků na Facebooku, online chatu nebo jen vyřizovat došlé emaily.
  • Spolupracovat s našimi kurýry.
  • Pomáhat s nutnou administrativou.

Koho hledáme?

  • Rodilého mluvčího - vládneš skvěle češtinou v psané i mluvené formě.
  • Máš rád lidi, umíš s nimi přirozeně mluvit, uklidnit je, zjistit, co je trápí.
  • Střední školu jsi zakončil/a maturitou.
  • Když se sejde víc úkolů, neztratíš hlavu.
  • Základní počítačové programy máš v malíku.
  • Nevadí ti směnný provoz v časovém rozmezí od 7:00 do 23:00 hodin? Střídáme se ranní / odpolední a jednou měsíčně na Tebe vyjde i víkend.
  • Pokud jsi už dříve v zákaznické péči pracoval/a, máš plus.

Na co se můžeš těšit?

  • Máme skvělý tým zákaznické podpory, ve kterém se budeš cítit jako doma.
  • Rohlik.cz je jedna velká a usměvavá parta nadšenců.
  • Budeš pomáhat klientům, kterým naše služby opravdu pomáhají a mají je rádi.
  • Naučíš se spoustu nového a časem z Tebe může vykynout ten správný Rohlík.
  • Nikdy nám nedojde kafe či zmrzlina a v létě si práci zpříjemňujeme grilovačkama.
  • A v neposlední řadě si po zkušební době přijdeš průměrně na 27 000 Kč a to bez přesčasů nebo příplatků za víkendy.