PRÁCE HOME OFFICE
 
 
 
 
OBCHODNÍ KONZULTANT pro Olomoucký kraj
OFFICE DEPOT s.r.o.

Office Depot, vaše perspektiva a rozvoj.

Office Depot je přední evropskou společností v poskytování kancelářských produktů a služeb s více než 4 000 zaměstnanci a dvěma hlavními značkami: Office Depot a Viking.

V Česku je Office Depot největším dodavatelem kancelářských potřeb. Naše společnost navazuje na úspěšnou tradici společnosti Papirius, která zde působila od roku 1993. Během své třináctileté historie se Papirius stal nejvýznamnějším dodavatelem kancelářského zboží nejen v České republice, ale postupně také na Slovensku. V zájmu dalšího rozvoje společnosti došlo v roce 2007 ke spojení s americkou nadnárodní korporací Office Depot a od 1. 1. 2017 přešla naše společnost pod křídla investičního fondu AURELIUS.

Jsme nejrychleji rostoucí společností v oboru v Evropě. Společně s námi můžete růst i Vy. Nyní pro náš tým hledáme schopného kolegu či kolegyni.

OBCHODNÍ KONZULTANT pro Olomoucký kraj

Hledáme posilu pro náš tým s působností zejména v oblasti Olomouckého kraje

Máte rádi kontakt s lidmi? Rádi si sami organizujete práci, jste trpěliví, usměvaví a vytrvalí? Bydlíte v Olomouci či přilehlém okolí? Možná jste vždy chtěli být obchodníkem anebo jím dokonce jste a uvažujete o změně? Umíte-li dobře pracovat s Excelem a máte řidičský průkaz sk. B, jste právě ti, které hledáme.

Nabízíme:

  • samostatnou a odpovědnou práci s možností profesního postupu
  • odpovídající výdělky za vaše výsledky - "hodně práce= hodně peněz"
  • zázemí prosperující mezinárodní společnosti
  • důkladné úvodní zaškolení na produkty i používaný obchodní systém
  • další interní vzdělávání a možnost kariérního růstu
  • pevnou základní mzdu a bonusy závislé na výsledcích
  • flexibilní práci mimo kancelář (administrativa formou homeoffice)
  • služební automobil i k soukromému použití, mobilní telefon, notebook
  • program zaměstnaneckých výhod a benefitů
  • A ještě….pozdrav „Ahoj“ uslyšíte u nás nejčastěji

Vaší hlavní odpovědností pak bude:

  • celkový rozvoj svěřeného regionu
  • zodpovědnost za plnění stanovených obchodních cílů daného regionu - 1. obrat, 2. zisk, 3. individuální cíl stanovený v závislosti na potřebách rozvoje regionu
  • aktivní prodej u stávajících zákazníků
  • přímá denní akvizice nových zákazníků
  • zpracování nabídek, cenotvorba

V případě zájmu, klikni na "ODPOVĚDĚT" a nahraj svůj životopis.