PLICKA & PARTNERS, advokátní kancelář, s.r.o.
 
 
 
 
OFFICE ASSISTANT
Administrativní podpora týmu advokátních koncipientů a advokátů, komunikace s klienty a orgány státní správy, evidence příchozí a odchozí pošty, úprava a formátování dokumentů, správa datové schránky, archivace spisů a vedení spisové agendy.

Do týmu úspěšné advokátní kanceláře s mezinárodní působností PLICKA & PARTNERS hledáme vhodného kandidáta/kandidátku na pozici OFFICE ASSISTANT

Náplň práce:

  • zajištění plynulého chodu kanceláře
  • komunikace s klienty, soudy a úřady
  • organizační a administrativní podpora týmu
  • správa docházkového systému
  • příprava a formátování dokumentů
  • evidence pošty (listinné i elektronické včetně administrace datové schránky)
  • vedení spisové agendy
  • péče o prostory a vybavení kanceláře
  • objednávky kancelářských potřeb. 

Požadujeme:

  • praxi na pozici asistenta/asistentky v advokátní kanceláři 
  • SŠ/VŠ ekonomického nebo právního zaměření
  • anglický jazyk na pokročilé úrovni
  • velmi dobrou znalost MS Office 
  • samostatnost, ochotu učit se novým věcem, loajalitu
  • vysokou schopnost time managementu a organizace práce
  • schopnost práce pod stresem

Nabízíme:

  • zajímavé finanční ohodnocení
  • služební notebook 
  • sickdays
  • příjemný pracovní kolektiv a prostředí v centru Prahy
  • spolupráci na mediálních a pro bono kauzách
  • příspěvek na Multisport Benefit

Pokud Vás naše nabídka zaujala a splňujete výše uvedené požadavky, zašlete nám motivační dopis a strukturovaný životopis s fotografií v PDF na e-mail: office@ak-rp.cz. V případě, že se Vám neozveme do tří týdnů od odeslání Vaší žádosti, dali jsme přednost jinému uchazeči, který lépe odpovídal našim požadavkům. Děkujeme za pochopení.