PLICKA & PARTNERS, advokátní kancelář, s.r.o.
OFFICE ASSISTANT
Administrativní podpora týmu advokátních koncipientů a advokátů, komunikace s klienty a orgány státní správy, evidence příchozí a odchozí pošty, úprava a formátování dokumentů, správa datové schránky, archivace spisů a vedení spisové agendy.
Do týmu úspěšné advokátní kanceláře s mezinárodní působností PLICKA & PARTNERS hledáme vhodného kandidáta/kandidátku na pozici OFFICE ASSISTANT.
Náplň práce:
- zajištění plynulého chodu kanceláře
- komunikace s klienty, soudy a úřady
- organizační a administrativní podpora týmu
- správa docházkového systému
- příprava a formátování dokumentů
- evidence pošty (listinné i elektronické včetně administrace datové schránky)
- vedení spisové agendy
- péče o prostory a vybavení kanceláře
- objednávky kancelářských potřeb.
Požadujeme:
- praxi na pozici asistenta/asistentky v advokátní kanceláři
- SŠ/VŠ ekonomického nebo právního zaměření
- anglický jazyk na pokročilé úrovni
- velmi dobrou znalost MS Office
- samostatnost, ochotu učit se novým věcem, loajalitu
- vysokou schopnost time managementu a organizace práce
- schopnost práce pod stresem
Nabízíme:
- zajímavé finanční ohodnocení
- služební notebook
- sickdays
- příjemný pracovní kolektiv a prostředí v centru Prahy
- spolupráci na mediálních a pro bono kauzách
- příspěvek na Multisport Benefit
Pokud Vás naše nabídka zaujala a splňujete výše uvedené požadavky, zašlete nám motivační dopis a strukturovaný životopis s fotografií v PDF na e-mail: office@ak-rp.cz. V případě, že se Vám neozveme do tří týdnů od odeslání Vaší žádosti, dali jsme přednost jinému uchazeči, který lépe odpovídal našim požadavkům. Děkujeme za pochopení.