ALTAXO Accounting s.r.o.
 
 
 
 
Administrativní office manager - Brno AZ Tower
Jsme poradenská společnost ALTAXO, zabývající se službami pro podnikatele. Zakládáme, vykupujeme a prodáváme společnosti, poskytujeme virtuální sídla, vedeme účetnictví více než 450 společnostem. Máme tým 25 spolupracovníků, sídlíme v Praze a v Brně

Do našeho týmu hledáme kolegu/kolegyni na pozici administrativní pracovník do naší pobočky v Brně - AZ Tower. Budete mít na starosti především komunikaci s klientelou - novou i stávající, řešení obchodních případů, agendu spojenou s tvorbou dokumentace a podkladů pro různé obchodní případy, vyřizování veškeré administrativy. Dále budete mít na starosti jednání a schůzky s klienty - jak v kancelářích, tak případně v různých institucích (banka, úřad apod.)

Náplň práce

  • zpracování objednávek a podkladů
  • tvorba a příprava dokumentace
  • telefonická komunikace
  • emailová komunikace
  • komunikace se státními institucemi
  • spolupráce na obchodních případech
  • podpora týmu
  • práce v interním systému
  • schůzky s klienty
  • řešení obchodních případů
  • ad hoc úkoly


Požadujeme

  • výborné komunikační dovednosti
  • samostatnost, pečlivost, zodpovědnost
  • vysoké pracovní nasazení a flexibilitu
  • komunikativní AJ (B2)
  • praxe v administrativě
  •  

Nabízíme

  • práci v příjemném prostředí rostoucí společnosti
  • prémie, bonusy odvislé od pracovního výkonu
  • rozšiřování znalostí a dovedností, školení
  • profesní i finanční růst s ohledem na dosažené výsledky
  • firemní akce
  • moderní kancelář v AZ Tower

Požadovaný nástup: co nejdříve/dle dohody

Pokud Vás náš inzerát zaujme, pošlete CV v českém jazyce a my se Vám ozveme.