CENTRA a.s.
 
 
 
 
ÚČETNÍ
V současné době hledáme do týmu ÚČETNÍ. Přivítáme samostatného a pečlivého člověka se zkušenostmi s komplexním zpracováním účetnictví.

Co bude Vaší náplní práce?

  • vedení kompletního účetnictví
  • provádí účetní operace včetně konsolidace a analýzy finančních údajů
  • vedení účetnictví dlouhodobého majetku a zásob
  • příprava finančních výkazů
  • kontrola bankovních účtů
  • vedení evidence a zaúčtování vydaných faktur
  • účtování bankovních výpisů

Jaké jsou předpoklady?

  • Pracovní zkušenosti v oblasti účetnictví podmínkou, min. 2 roky
  • Zkušenosti s praktickým účtováním, měsíčními a ročními závěrkami
  • Znalost účetní legislativy
  • Znalost legislativy DPH a praktické zkušenosti s procesem vyhotovení daňového přiznání a souvisejících dokumentů
  • Samostatnost, pečlivost, spolehlivost, systematičnost
  • Pokročilá uživatelská znalost MS Office - Word, Excel
  • Zájem učit se nové věci

Proč pracovat u nás?

  • na českém trhu patříme mezi největší poskytovatele služeb v oblasti správy nemovitostí
  • jsme stabilní a stále se rozvíjející společnost s více než 27letou profesionální praxí
  • podporujeme profesní i osobní růst našich zaměstnanců
  • garantujeme pravidelný příjem do 15. dne v měsíci
  • na zaměstnancích nám záleží, snažíme se vytvářet příjemné pracovní prostředí
  • poskytujeme systém volitelných benefitů - Cafetéria (penzijní připojištění, 1 týden dovolené navíc, nákupní poukázky)

Kontakt:

Zaujala Vás uvedená pozice? Chyťte svoji příležitost a nastartujte kariéru u nás. K odpovědi na tuto nabídku, prosím, zašlete Váš aktuální životopis nebo volejte 724 872 341, 251 119 493.