HR Advisors CZ s.r.o.
 
 
 
 
Customer Service s polštinou
Zodpovědnost za komunikaci s přidělenými klienty regionu - Polsko, správa přiřazených smluv, sledování procesu údržby přiřazených vozů, kontrola nabídek, smluv (aktualizace, prodloužení, dodatky), objednávek, faktur atd.

Požadujeme:

VŠ vzdělání, ale není to nezbytnou podmínkou, znalost němčiny na středně pokročilé úrovni B2, znalost angličtiny na komunikativní úrovni B1, znalost češtiny na B1, práce s MS Excelem, spolehlivost, cit pro jednání se zákazníkem a pečlivost

Nabízíme:

Stabilita a perspektiva nadnárodní korporace s centrálou ve Francii, přátelské prostředí a individuální přístup menšího týmu (cca 40 kolegů), odpovídající finanční ohodnocení podle Vašich zkušeností, služební mobilní telefon a notebook, 25 dnů dovolené, jazykové kurzy, Multisport karta, příspěvek na stravování v podobě stravenek