CENTRA a.s.
 
 
 
 
Administrativní pracovník - PŘEDPIS PLATEB
V současné době hledáme PŘEDPISKU/ PŘEDPISÁŘE PLATEB, který zabezpečí agendu předpisu plateb, zajistí kontrolu plateb a upomínky nedoplatků a veškerou komunikaci s uživateli a výborem SVJ a BD.

Co bude Vaší náplní práce?

  • vyhotovení záloh k úhradě nákladů spojených se správou domu a služeb, úprava výše záloh na služby
  • kontrola a párování plateb
  • evidence neplatičů a řešení upomínek
  • příprava platebních poukazů k úhradě
  • rozúčtování záloh na služby v rámci ročního vyúčtování
  • řešení požadavků a změn uživatelů vztahujících se k předpisu plateb

Jaké jsou předpoklady?

  • SŠ vzdělání ekonomického směru výhodou
  • zkušenosti s předpisem nájemného a technickou správou nemovitostí VELKOU VÝHODOU
  • pokročilá znalost MS Office (Word, Excel)
  • samostatnost, chuť do práce a proaktivita
  • nástup: IHNED

Proč pracovat pro nás?

  • jsme stabilní a stále se rozvíjející společnost
  • podporujeme profesní i osobní růst našich zaměstnanců
  • garantujeme pravidelný příjem do 15. dne v měsíci
  • 1 den narozeninového volna
  • 5 týdnů dovolené
  • volitelný systém benefitů - Cafetéria, Multisport karta, příspěvek na penzijní připojištění

Zaujala Vás CENTRA a.s.? Chyťte se příležitosti nastartovat svou kariéru u NÁS. K odpovědi na tuto nabídku, prosím, vložte Váš aktuální životopis nebo volejte 724 872 341, 251 119 493 .