Pavlína Coufalová
 
 
 
 
Prodejce/administrativní podpora prodeje
Kombinace prodej a administrativní podpory.

Firma je prodejcem kancelářského vybavení v centru Brna. Je známá kvalitním zbožím a servisem vůči zákazníkům, širokým sortimentem, kde si vybere každý zákazník. Má velice dobrou reputaci a zakládá si na spokojenosti zákazníků.

Do svého mladého a fajn týmu hledá nového kolegu/kolegyni na pozici v kamenné prodejně:

 

PRODEJCE

 

Místo výkonu práce:             Brno centrum

Termín nástupu:                    ihned

Pracovní doba:                      pondělí - pátek

 

Na této pozici budete mít na starosti:

Přímá obsluha zákazníků v kamenné prodejně
Vytváření cenových nabídek a dotažení do konce
Poradenství
Zavedení objednávky do systému, objednání zboží a následné vyřízení celé objednávky
Stálá péče o zákazníka až do předání zboží a pak následná péče
Administrativní podpora prodeje bude znamenat – fakturace v systému, objednání zboží, komunikace s účtárnou, řešení reklamací.

Co byste měli splňovat?

Praxe v prodeji, v obchodě, nejlépe kamenné prodejně
Zkušenosti s obsluhou zákazníků, hledání řešení „na míru“ zákazníkovi a poradenstvím, tedy silný pro-zákaznický přístup a skvělé vystupování
Dobré prezentační dovednosti
SŠ vzdělání s maturitou
Znalost práce na PC – MS Office, Outlook, zkušenost s účetním systémem

Nabízíme vám:

Mladý a příjemný kolektiv v malé firmě
Stabilní zaměstnání na HPP
Stravenky a balíček zaměstnaneckých benefitů
Odměny v závislosti na prodejních výsledcích