CENTRA a.s.
 
 
 
 
Facility Manager
Hledáme nového kolegu v Praze, odborníka do týmu na pozici Facility Manager.
  • podílení se na zabezpečení rozvoje a plynulého chodu zakázek
  • zabezpečení pravidelných kontrol technických zařízení
  • komunikace s klienty, dodavateli
  • řízení servisních firem a dodavatelů
  • vedení týmu
  • správa a supervize helpdesku
  • plánování oprav, investičních akcí, rozpočtů
  • reporting, revize

Co očekáváme?

  • ochota učit se novým věcem
  • schopnost vést a motivovat tým
  • organizační schopnosti
  • dobré komunikační a prezentační schopnosti
  • pozitivní přístup a myšlení
  • schopnost zvládat stresové situace
  • loajalitu, týmového ducha
  • odborné schopnosti a dovednosti:
  • technické vzdělání SŠ nebo VŠ, nejlépe v oboru stavebnictví nebo FM
  • ŘP sk. B
  • praxe v oboru FM výhodou

Proč pracovat u nás?

  • jsme stabilní a stále se rozvíjející společnost s více než 28letou profesionální praxí
  • na českém trhu patříme mezi největší poskytovatele služeb v oblasti správy nemovitostí
  • podporujeme profesní i osobní růst našich zaměstnanců
  • garantujeme pravidelný příjem do 15. dne v měsíci
  • na zaměstnancích nám záleží, snažíme se vytvářet příjemné pracovní prostředí
  • poskytujeme systém volitelných benefitů - Cafetéria (penzijní připojištění, 1 týden dovolené navíc, nákupní poukázky)

Kontakt:

Zaujala Vás CENTRA a.s.? Chyťte se příležitosti nastartovat svou kariéru u NÁS. K odpovědi na tuto nabídku, prosím, zašlete Váš aktuální životopis nebo volejte 724 872 341, 251 119 493.