GIT Consult Czech, s.r.o.
 
 
 
 
Customer Service Coordinator
Na pozici Customer Service Coordinator hledáme pro našeho klienta zkušeného kandidáta, který bude odpovědný za profesionální zákaznický servis po celou dobu procesu od objednání zboží až po jeho doručení a distribuci.

Hlavní pracovní náplň:

  • Zpracování objednávek, jejich evidence v systému a papírové vystavení
  • Odpovědnost za zadání objednávky do systému a její realizaciZákaznický servis spojený s agendou
  • Komunikace s ostatními odděleními podle potřeby
  • Kontrola bonity zákazníka a credit checks před vydáním objednávky
  • Pravidelná kontrola cen a obchodních podmínek
  • Úzká spolupráce s oddělením Sales, Marketing, spolupráce se skladem
  • POS Management (propagační materiály)
  • Odpovědnost za veškerou dokumentaci týkající se skladu a pohybu zboží do/ze skladu
  • Správa systému pro sklad (SW program)
  • Reporting

Ideální kandidát bude mít:

  • Minimálně 2 roky zkušenost s podobnou pozicí
  • Znalost AJ (B1-B2 a výše)
  • Přesnost, smysl pro detail
  • Organizovanost, schopnost prioritizovat
  • SŠ / VŠ vzdělání
  • Možný datum nástupu: leden/únor 2020

Co nabízíme:

  • Motivující finanční ohodnocení
  • Práci na plný pracovní úvazek
  • Podpora Work-life balance a flexibility pracovní doby
  • Stravenky v hodnotě 100 Kč
  • 3 dny Sick leave
  • Penzijní připojištění
  • Zaměstnanecké slevy