Leo Express Global a.s.
 
 
 
 
Specialista zákaznické podpory s PL/AJ - HPP
Hravě zvládáš více věcí najednou? Ovládáš polštinu a angličtinu?

Na čem budeš pracovat? 

  • Naši cestující tě budou kontaktovat, když si nebudou s něčím vědět rady 
  • Prostřednictvím telefonu a emailu budeš odpovídat na jejich otázky spojené s cestováním a našimi dalšími službami 
  • Tvým úkolem bude poskytování informací a řešení podnětů našich zákazníků 
  • Budeš naší spojkou, co se týče spolupráce s palubním personálem, pokladnami LE a smluvními prodejci 

O tobě:

  • Máš minimálně SŠ vzdělání s maturitou 
  • Můžeš se pochlubit plynulou znalostí češtiny slovem i písmem 
  • Ovládáš na komunikativní úrovni angličtinu a polštinu 
  • Máš v sobě zákaznický přístup 
  • Stresem se nenecháš zastrašit. Naopak jsi vůči němu imunní 
  • Pokud máš zkušenosti z call centra, bude to pro tebe velká výhoda 

Na co se u nás můžeš těšit?

  • Kolem sebe budeš mít partu kolegů, co ti vždy rádi poradí 
  • Každý den u nás v Leo Express tě posune ve tvém rozvoji o kousek dál 
  • Čeká na tebe počáteční zaškolení a práce na směny 
  • Pojištění odpovědnosti zaměstnance, tzv. „pojistka na blbost“
  • Cestování vlaky a autobusy Leo Express zdarma 
  • Pořádáme různé brainstormingové a teambuildingové akce mimo office 
  • MultiSport karta za zvýhodněných podmínek