Urbášek & Partners, advokátní kancelář, s.r.o.
 
 
 
 
EXECUTIVE ASSISTANT DO URBÁŠEK & PARTNERS
ADVOKÁTNÍ KANCELÁŘ URBÁŠEK & PARTNERS HLEDÁ NOVOU KOLEGYNI NA POZICI EXECUTIVE ASSISTANT

Kdo jsme:

Jsme moderní advokátní kanceláří, která působí na trhu od roku 2012. Snažíme se naše tradiční právní odvětví obohatit odlišným přístupem. Nejsme továrnou na elaboráty a proklamace. Širokému spektru lokálních a mezinárodních klientů poskytujeme jedinečné služby, které jsou komplexní, srozumitelné a především férové. Nedodáváme pouhé dokumenty k podpisu. Jde nám o vztah a vzájemné porozumění, a to jak ve vztahu ke klientovi, tak ve vztahu k sobě navzájem. Hledáme k sobě člověka, který to vnímá podobně a rád by nám v našem počínání pomohl. My vám obratem umožníme růst, a to ne jinak než UP.

 

 

Koho hledáme:

Slušnou, přemýšlivou, samostatnou a optimistickou bytost, která je schopná organizace a je si vědoma odpovědnosti za vlastní jednání. Pokud se to zdá být samozřejmostí, tak trochu rozvedeme. Potřebujeme empatickou osobu, která je schopná navnímat prostředí a dobře se přizpůsobit. Umí prioritizovat v rámci svěřené agendy a také zvládat stresové situace tzv. „na dámu“. Hledáme někoho, koho baví pomáhat jiným a koho naplňuje pocit být užitečná. Kdo dokáže v sobě skloubit průbojnost a pokoru. Naše prostředí je velice dynamické, a tak je pro nás zcela zásadní vědět, že si na Vás můžeme spolehnout.

 

 

Co u nás budete dělat:

 

komunikovat s klienty a partnery advokátní kanceláře
organizovat veškeré aktivity partnerů kanceláře pracovního i soukromého charakteru
účastnit se porad, připravovat podklady na jednání a evidovat důležité dokumenty
podílet se na přípravě podkladů pro rozhodování vedení kanceláře
koordinovat interní a externí projekty neprávního charakteru
podílet se na marketingu kanceláře (vánoční večírky, sportovní akce, teambuildingy, podpora ext. dodavatelů v oblasti marketingu)
organizovat služební cesty a vše, co s tím souvisí (víza, letenky, ubytování apod.)
plánovat schůzky a spravovat diáře
spolupracovat s Office manažerkou
samostatně plnit ad hoc. úkoly

 Co nabídneme my Vám?

různorodou práci v moderní advokátní kanceláři
získání zkušeností z projektového managementu a marketingu
možnost kariérního růstu ve zmíněných oblastech
práci v mladém a přátelském kolektivu
zázemí v centru Prahy – výborná dopravní dostupnost (přímo na Můstku)
práci na hlavní pracovní poměr
odpovídající finanční ohodnocení
další benefity, na rozvoji kterých se můžete podílet (pravidelné teambuildingy, firemní akce, výuka angličtiny s rodilým mluvčím, apod.)

Co nabídnete Vy nám?

už jste pracovala na podobné pozici alespoň 2 roky
měla jste na starosti projekty a eventy
výborně komunikujete
jste proaktivní, pečlivá a loajální nejen v CVčku
multitasking je vás denní chleba
nestydíte se za svou angličtinu
jste aktivní řidička (B)

Pokud to s námi myslíte tak vážně, jako my s Vámi, Tak nám pošlete své CV na: office@urbasek.partners

Nástup ihned, případně dle domluvy.