Urbášek & Partners, advokátní kancelář, s.r.o.
 
 
 
 
OFFICE MANAGER DO URBÁŠEK & PARTNERS
ADVOKÁTNÍ KANCELÁŘ URBÁŠEK & PARTNERS HLEDÁ NOVOU KOLEGYNI NA POZICI OFFICE MANAGER

Kdo jsme:

Jsme moderní advokátní kanceláří, která působí na trhu od roku 2012. Snažíme se naše tradiční právní odvětví obohatit odlišným přístupem. Nejsme továrnou na elaboráty a proklamace. Širokému spektru lokálních a mezinárodních klientů poskytujeme jedinečné služby, které jsou komplexní, srozumitelné a především férové. Nedodáváme pouhé dokumenty k podpisu. Jde nám o vztah a vzájemné porozumění, a to jak ve vztahu ke klientovi, tak ve vztahu k sobě navzájem. Hledáme k sobě člověka, který to vnímá podobně a rád by nám v našem počínání pomohl. My vám obratem umožníme růst, a to ne jinak než UP.

 

 

Koho hledáme:

Zkušenou Office Managerku. Slušnou, profesionální a optimistickou bytost, která je velice zdatná v organizaci a je si vědoma odpovědnosti za svěřenou agendu. Jako Office Manager budete pro nás duší kanceláře a pro naše zákazníky její tváří. Potřebujeme empatickou osobu, která je schopná navnímat prostředí a následně ho vylepšit. Kdo se bude starat o kancelář jako o svůj domov.  Prioritizaci a zvládání stresových situací „na dámu“ bereme u této pozice jako samozřejmost, co ovšem dokážeme velice ohodnotit, je schopnost jít lidem příkladem. Hledáme někoho, koho si vyžívá v procesech a jejich optimalizaci. Koho baví pomáhat jiným a kdo na této pozici chce setrvat delší dobu. Naše prostředí je velice dynamické, a tak je pro nás zcela zásadní vědět, že si na Vás můžeme spolehnout.

 

 

Co u nás budete dělat:

 

komunikovat s dodavateli a partnery advokátní kanceláře
vést recepci a spolupracovat s asistentkami (zastupitelnost ve vybraných činnostech)
mít na starosti HR agendu nejen administrativního rázu
navrhovat optimalizaci interních procesů
spravovat vozový park a pojistné smlouvy
facility management – komunikovat se správcem budovy, pečovat o naši kancelář
asistovat u uzavírání smluv
komunikovat se soudy, úřady a jinými institucemi
spravovat datovou schránku
pracovat s interním CRM
účastnit se porad
podílet se na přípravě podkladů pro rozhodování vedení kanceláře
evidovat důležité dokumenty
koordinovat interní a externí projekty neprávního charakteru
spolupracovat s asistentkami na podpoře marketingu kanceláře (vánoční večírky, sportovní akce, teambuildingy, asistence ext. dodavatelů v oblasti marketingu)
samostatně plnit ad hoc. úkoly

 Co nabídneme my Vám?

různorodou práci v moderní advokátní kanceláři
získání nebo prohloubení zkušeností z projektového managementu a marketingu
stabilní práci na pozici Office Managera, kterou si můžete uzpůsobit k obrazu svému
práci v mladém a přátelském kolektivu
zázemí v centru Prahy – výborná dopravní dostupnost (přímo na Můstku)
práci na hlavní pracovní poměr
odpovídající finanční ohodnocení
další benefity, na rozvoji kterých se můžete podílet (pravidelné teambuildingy, firemní akce, výuka angličtiny s rodilým mluvčím, apod.)

Co nabídnete Vy nám?

už jste pracovala na podobné pozici alespoň 2 roky
jste reprezentativní a výborně komunikujete
máte prokazatelné vyjednávací schopnosti
jste proaktivní, pečlivá a loajální nejen v CVčku
multitasking je vás denní chleba
nestydíte se za svou angličtinu
jste aktivní řidička (B)

Pokud to s námi myslíte tak vážně, jako my s Vámi, Tak nám pošlete své CV na: office@urbasek.partners

Nástup ihned, případně dle domluvy.