Pavlína Coufalová
 
 
 
 
Obchodník/KAM pro IT/Telco v Praze, skvělá nabídka
Základním předpokladem nového kolegy by měly být nejen silné komunikační, vyjednávací a prezentační dovednosti, ale i zájem a základní přehled o IT bezpečnosti.

Pojďte pracovat do firmy, která je světovou špičkou ve svém oboru. Firma se zabývá implementací technologií pro správu mobilních zařízení.

Služby zahrnují celý životní cyklus firemních mobilních zařízení – od poradenství při nákupu, přes výběr optimální technologie, její implementaci až po profesionální zákaznickou podporu, díky které jsme ve svém oboru výjimeční. Přinášíme řešení šitá klientům na míru.

Protože firma stále, hledáme do našeho týmu šikovného obchodníka, který nám pomůže dále budovat dobrou pověst naší firmy.

Základním předpokladem nového kolegy/kolegyně by měly být nejen silné komunikační, vyjednávací a prezentační dovednosti, ale i zájem a základní přehled o IT bezpečnosti.

 

Co Vás čeká:

 

Prodej produktů z oblasti správy a zabezpečení firemních mobilních zařízení
Péče o svěřené portfolio našich významných zákazníků z různých sektorů a oborů (např. státní správa, banky, střední a velké české i zahraniční společnosti)
Vyhledávání nových obchodních příležitostí - akvizice
Zodpovědnost za plnění nastavených cílů
Vedení obchodních jednání, včetně vytváření nabídek a uzavírání smluv
Spolupráce s technickým oddělením při přípravě nabídky, při implementaci zakázky a následné péči o klienta

 

Co od Vás požadujeme:

 

Zápal pro věc, drive, nadšení a chuť do práce, přehled v oblasti moderních IT technologií a chuť se neustále učit. Mladistvého ducha a „yes we can“ přístup

Praxi na pozici obchodního zástupce/KAM alespoň 3 roky v oblasti IT či telco
Komunikativní angličtina (min. B2)
SŠ/VS nejlépe ekonomického či technického směru
Řidičský průkaz sk. B, jelikož budete za zákazníky cestovat
Plynulá znalost češtiny v písemné i mluvené podobě, bez přízvuku
Aktivní dotahování věcí do konce

 

 

 

 

Co Vám můžeme nabídnout:

 

Stabilní práci v úspěšné IT společnosti, kde je prostor pro osobní i profesní růst
Zaškolení do firemních produktů a procesů, které bude probíhat Brně (je nutné počítat s dobou cca 2 měsíců na 2-3 dny v Brně, náklady jsou hrazené firmou)
Nadstandardní mzdové ohodnocení (velmi dobrý fix plus provize z každé zakázky)
Příjemné a neformální pracovní prostředí v centru Prahy, můžete také hodně využívat home office
Flexibilní pracovní dobu
Vysoká míru samostatnosti
Zdokonalování Vaší angličtiny formou jazykového kurzu
Běžná výbava obchodníka, skvělé auto v nadstandardní výbavě, notebook, telefon
Ostatní benefity rádi probereme při osobním setkání

 

V případě zájmu o nabízenou pracovní pozici přiložte, prosím, strukturovaný životopis v češtině a angličtině a budeme rádi, když přidáte pár slov „Proč právě k nám“. Děkujeme za Váš zájem, rádi se Vám ozveme.