ACE Consulting, s.r.o.
 
 
 
 
RECEPČNÍ / ASISTENT(KA)
Láká Vás práce s lidmi? Jste komunikativní? Máte smysl pro detail? Pro našeho významného klienta, zavedenou, dlouhodobě působící projekční a dodavatelskou firmu v oblasti chemického průmyslu, hledáme kandidáta/kandidátku na administrativní pozici.

Jak bude vypadat Váš pracovní den?

Jako recepční/asistent(ka) budete pravou rukou managementu společnosti. Vaší náplní práce bude evidence dokumentů (smluv, faktury, cestovní příkazy apod.), vyřizování korespondence a zajištění chodu kanceláří (objednávky kancelářských potřeb atd.). Nedílnou součástí dne bude i zadávání dat do PC, kde budete mít možnost využít svoji pečlivost a smysl pro detail. Zároveň budete mít spolehlivě přehled o domluvených jednáních ve společnosti, jelikož budete mít pod palcem vedení kalendáře a plánování schůzek. S klienty budete komunikovat nejen elektronicky, ale i osobně při jejich uvádění. Náplň práce je tedy různorodá, proto Váš pracovní den určitě nebude stereotyp.

Co je pro výkon nabízené práce potřebné?

  • relevantní praxi na podobné pozici
  • komunikativní znalost anglického jazyka
  • výbornou znalost MS Office
  • samostatnost, spolehlivost, důslednost, flexibilita, smysl pro detail i týmového ducha
  • vynikající organizační a komunikační dovednosti
  • reprezentativní a profesionální vystupování.

Odměnou Vám bude:

  • práce v zázemí stabilní společnosti s dlouholetou tradicí
  • odpovídající platové ohodnocení
  • stabilní pracoviště s výbornou dopravní dostupností na Praze 7
  • příležitost uplatnit svoji pečlivost a organizovanost
  • prostor pro rozvoj Vašich komunikačních dovednosti při každodenním kontaktu s lidmi
  • možnost využití znalosti anglického jazyka v praxi.

Pokud Vás nabídka zaujala, neváhejte nám zaslat svůj strukturovaný životopis.