JAK NA ORIGINÁLNÍ FIREMNÍ PROFIL

Kariérní stránky jsou bránou do duše vaší společnosti. Pokud je navíc předmětem vašeho podnikání specializovaný, neznámý nebo okrajový obor, mohou být tyto stránky pro potenciálního uchazeče o práci naprosto prvním setkáním s vaší firmou. Je tedy skutečně důležité zanechat nejlepší možný dojem a hlavně jasně a srozumitelně komunikovat vaši nabídku.

Výběr cílové skupiny

Nechcete se hnát za obrovskou masou, proto si musíte přesně definovat cílovou skupinu, pro kterou bude vaše prezentace tvořena. Styl komunikace, její tón a design určují, jací kandidáti se k vám přihlásí.

Vaše silné stránky

Je důležité pochopit, co cílová skupina vidí na firmě atraktivního, proč se hlásí zrovna k vám do firmy. Všechno nemusíte rozhodovat vy. Pozvěte si nejnovější zaměstnance a ptejte se na jejich první dojmy, na to, proč se rozhodli vzít místo zrovna ve vaší společnosti.

Úvodni fotografie

Jednoduše – tu nejhezčí, co máte! Ten nejpůsobivější pohled, který se vašim zaměstnancům či návštěvníkům naskýtá.Měla by v každém případě působit příjemně a pohodlně, aby uchazeč při pohledu na ni cítil, že by mu na tomto místě bylo určitě dobře.

Náš tip: Zkuste zachytit na fotografii energii vašeho týmu, to ohromí každého.

Galerie

Vyhlédněte si nejlépe vhodný moment na akci, kde se vaši zaměstnanci dobře baví, a pořiďte skupinové foto. Nebude působit jako z fotobanky a zájemci o práci o vás napoví, kdo ho ve firmě čeká a jak do kolektivu zapadne. Podmínkou samozřejmě opět je, aby všichni vypadali spokojeně a přátelsky.

VIDEO

Máte v archivu zajímavé video z výroby, teambuildingové akce či školení, které jste pro své zaměstnance pořádali? Nechte uchazeče nahlédnout pod pokličku, ukažte, že se umíte bavit a na osobním rozvoji vašich lidí vám záleží! Nebo klidně natočte přímo náborový spot – přizvěte je ke spolupráci a ukažte, co nástupem k vám získají! Video dělá zázraky!

Fotky týmu

Vytipujte si spokojené pracovníky na různých pozicích ve vaší společnosti a nechte je v krátkosti vyjádřit, proč u vás rádi pracují. Nic nepřesvědčí zájemce o volné místo více, než to, že uklízečka u vás spokojeně smýčí už pátým rokem a obchodník si svou pozici pochvaluje dokonce už sedm let. Vypadá to totiž tak, že jít pracovat k vám má smysl.

Firemní hodnoty

Vybírejte firemní hodnoty ne podle toho, co se nosí a běžně píše, ale na základě toho, co ve vaší firmě skutečně očekáváte a oceňujete. Zvolte takové, s nimiž se ten pravý zájemce o místo u vás ztotožnía řekne si: „Tam patřím.“

Benefity

Nabízíte zaměstnancům zajímavé benefity? Ukažte je! Mají třeba možnost si k práci uvařit dobrou kávu či za poukázky dojít na masáž? Dejte uchazečům o všech výhodách vědět.

Tip na závěr

100 % = výše

Nezapomeňte, že čím více vyplněný bude váš firemní profil, tím je větší šance, že zaujmete uchazeče, který pak zareaguje na vaše nabídky.

Firemní profil